Trojboj Seal run, 3vsi a F14 během 37hodin

14dní po Vltavě bylo konečně bolavé lýtko v pořádku a
já si jdu dát do těla řádnou zhovadilost. Tři závody nakumulovaný do 37hodin.

V pátek přijdu domů, s tím, že si trochu poležím,
ale Olu velí - jdeme na brusle a tak místo gaučingu kroužím 15km na oválu
v Třemošné. Pak tedy zavřu na 20minut oko a už sedám do auta směr Stod a
zábava od Seal run - noční překážkový závod Kasiopea.

Po příjezdu pozdravit s kámošema, vyzvednout čip, a
nachystat se na tu parádu :-) Převlíknout do něčeho obtaženýho, pořádnou
čelovku na hlavu a jde se na to. Start je v 21:30 a startuje se
intervalově po půl minutě. První vybíhají ještě za šera, já jdu jako
předposlední téměř v 22h.

No nechce se mi čekat a tak si jdu proběhnout začátek závodu,
ať vím do čeho jdu. Běžím tedy po trati, akorát si nedávám překážky, jen je
okouknu, co mě čeká.

Bohužel se ale pak dostávám na druhou řeky a to už jsem
v půlce trati a to už i začíná čas utíkat a borci jsou už na trati. Trochu
do mě jde panika, že nestihnu start a tak musím docela běžet rychle, abych se
stihnul vrátit. O to ještě horší, že abych se dostal zpět, tak musím přes řeku,
tedy po kolena do vody. Na start se dostávám asi 4minuty před startem. Připnu
číslo, a už celej mokrej a spocenej jdu na to :-)

321start a jde se na to. První velká stěna a hned pak šup do
kopce, na zahřátí. Není malej. Máme pak cestou ručkování, šplh po laně, nošení
pneumatik z kopce a do kopce a pak zase celkem delší běh. Zase šplh,
tentokrát vodorovnej. Na další překážce se fakt zasekávám. Je to tahání sudů na
takových sáňkách. Bohužel všechny sáňky jsou na trati, a já tam ztrácím půl
minuty než nějaké dostanu a pak ještě musím někoho objíždět, předjíždět :-)

Následuje zase delší běh a další zásek. Tentokrát na
stěnách. Tam zase čekáme, než se lidičky před námi vyškrabou nahoru. Následuje
celkem dlouhé brodění v řece, místama po kolena, někde po pás. To už se
ale blížíme do cíle, čeká nás už jen velká stěna, respektive lešení se sítí
nahoře. Dvě přeplavání řeky a už jsme v cíli.

Bylo to rychlé, svěží, super, spocený a zadejchaný.
V cíli ochutnáme super koláčky, pár dalších dobrot, pokecáme
s kámošema...Já tedy místo piva malinovku, protože po vyhlášení jedu domů,
ale vono to vyhlášení bylo vlastně radostný, protože chvíli po závodě mi přijde
na mobil smska, že končím druhý.

Nečekat třikrát na překážkách, tak to bylo i na místo
nejvyšší. Ale super akce, na kterou si rád udělám příští rok čas zase.

Ráno, po krutě krátký noci sedám do auta směr 3vsi. Beru
sebou běhnu Teu, která jim jde zase trhnout rekordy.

Já do toho jdu si to užít a v cíli si dát nějaký jejich
dobroty, který to mají mňam..

Po výstřelu to ale celkem běží, já okolo 10.místa a tak se
vlastně ani moc nešetřím a makám co to jde... na 6km na té výhni mi už ale celkem
dochází a já se propadám na 13.místo. Kluk přede mnou mi utíká, za mnou nikdo,
tak aspoň kraulem přeplavu místní brod... ano, vím že se tam vždy fotí, tak co
bych pro srandu neudělal. Kort když pořadatelé jsou sympaťáci a ještě za mnou
před startem přijdou se stiskem ruky mi popřejí hezkej závod a dají dárek ;-)

Člověk by byl až dojatej... No co, když vy na mě takhle, tak
na mojí podzimní F6 14.10. máte u mě zdarma startovný ;-)

V cíli se celkem pokecá, sešla se tu plzeňská banda, co
chodí skoro všude..

Já už pak ale mizím vstříc Záluží, kde mě čeká celé
odpoledne příprava na závody. F14 není zadarmo, značit 14km tratě je
několikahodinová řehole, kort když po označení trati přijdeš domů a zjistíš že
máš čtvrt tratě strhané fáborky a rozházené po lese, tedy šup a značit znova...

No a druhej den samozřejmě od božího rána přípravy,
přípravy, přípravy... bolí to dost, a já už se vlastně pak těším na trať běhu,
protože tím je to nejhorší za námi a já se mohu proběhnout. Letos se nás tu
schází něco přes stovku, respektive okolo 90lidí na hlavní závod a třicet
špuntů na dětské běhy. A jsou tu tací závodníci, co přijíždí běhat i několik
minut po startu a na trať tak vybíhají s hendikepem ;-)

Ten den panuje až moc velký horko, takže se na trati pěkně
prohřejeme... ze začátku běžíme celkem svižně, ve skupině s Pavlem Romem a
Honzou Císařem. Občas se někdo přidá, aby nám vzápětí utekl, nebo doběhneme
někoho a po chvíli jdeme před něj. Na necelém 5km míjíme občerstvovačku, trochu
lokneme vody a běžíme dál. O dva km dál, v mírném táhlém kopci mě totálně
uvaří horko, asi taky únava a já houknu na Pavla s Honzou, ať běží
samotný, že já končím... no jo, ale ještě mám přesně půlku trati před sebou...noha
střídá nohu a mé tempo se snižuje a snižuje.

Ještě že je většina tratě pod stromy. Bohužel poslední dva
km nejsou a tak do cíle dolezu téměř po čtyřech. Svalím se do stínu a 5minut se
nemůžu zvednout.

No co, pak už zase nastupuje práce pořadatele, a očistit
Hance odřené koleno z asi 3 pádů :-) a pak zajet pro kluky autem na
občerstvovačku a převézt je zpět do cíle, ať tam nesedí půl dne.

Po závodě ještě trochu pokecáme s fajn běžci, proběhne
vyhlášení, no a pak ten další kolotoč zase na novo. Uklízení zázemí, úklid celé
tratě, stěhování. Olu zatím udělá fotky a výsledky, ať to mají lidi hned ten
den ;-)

No v 21hod upadám do komatu a tento víkend nemohu
dostatečně dospat ještě celý týden potom. Masakr :-)