triatlonový dvoják

Na víkend 28. a 29.června se mi v hlavě rodí plán na první dvoják. A v sobotu k tomu ještě na delší terénní triatlon, který jsem si chtěl zkusit až koncem prázdnin, až bude víc najeto a odzávoděno. V neděli jsem přihlášený na pražský triatlon.

Sobota se neodmítá, protože je to opět kousek od domova-Výrov u Stříbra. Na závody opět klasicky jedu pozdě, cestou ještě bloudím, tedy stres jak prase. Přijedu čtvrt hodiny před závody, rychle udělat depo a na start. Čeká mě 600m vody, 34km na horským a 9,5km běhu. Rozhodně vím, že to nebude zadarmo, ale že to bude až tak tuhý jsem nečekal. Plavání super, z vody lezu na 5té pozici, depo klasicky žádná rychlost, ale zas se mi trochu motala hlava tak radši opatrně. Skáču na kolo, jedou se tři okruhy. Hned na začátku cca 2km do kopce, pak už lesní cesty, na pohodu. Kolo nejdřív jedu sám, ale  v druhém okruhu se chytám známýho Zdeňka Škardy a jedeme spolu celý kolo. Pak rychle na běh, v depu kousnout banána a šup na to. Běh zadarmo není, cca první čtyři kilometry do kopce, což já fakt nemusím. Předbíhá mě spousty lidí a já umírám. Závod nakonec nějak došoupu, ale až za 2hodiny 40minut. V cíli cca půl hodiny bojuju zda blinkat či ne, ale nakonec to udržím.

 

V neděli ráno sbalit a vyrazit do Prahy. Mladej jede taky na duatlon. Závody v Praze na daleko jiným levlu. Jen závodní depo a prezentace jsou přes celé fotbalové hřiště. V závodu přibližně 200 závodníků. Jede se krátká, střední a dlouhá trasa. Já jdu do střední, tedy 400m plavání, 19km horského kola a 7,5km běhu. Už před startem mi bolí celý tělo ze soboty, píchá v boku. Lehký to fakt nebude.

Na startu se skáče z mola. Tlačenice jak prase, trochu za to zatáhnu abych nebyl vzadu a nebyl ukopán. Dostávám se dopředu a plave se mi volnějš. Z vody vylejzám přibližně kolem 12-15 místa, což je dobrý, ale jsou v tom zmatky, protože se tam motáme s lidmi z dlouhý trasy, kterí startují chvilku před námi. Kolo celkem zajímavý, úzká cestička, spoustu zatáček, výjezdy, sjezdy, občas louka a širší cesta. Na menší závod super! Ale na 200 závodníků na 5 kilometrovým okruhu na kole celkem napiču. Motají se tam dohromady všechny tři kategorie, pomalý s rychlejma, chlapy s ženskýma. Vždycky důležitý před singltrekem dostat se dopředu a nebýt tak bržděn opatrně jedoucí ženskou…  Jinak ale zábavný kolo. Bohužel nějak nezvládám jejich počítání najetých okruhů (nevěděl jsem ani kolik se toho mělo jet celkem) a tak jsem jel jeden okruh na kole navíc (což jsem se dozvěděl až po závodě). Na běhu to samé, úzká cesta max pro jednu osobu, tedy samý křičení levá, pravá. Nic pro masovej závod. Já osobně na běhu úplně mrtvej, sotva šoupu nohama. Nakonec čas 1:44 a 40.místo i s tím 5km přidáním na kole. Ale příští rok pojedu zas J