Stoneman 29.8.2015

Stoneman je krátký triatlon pořádaný na Kamenném rybníku v Plzni bandou 321start. Jsou to nejbližší triatlonový závody co mohou být, přes kopec to mám necelé 4km na start, takže ráno spím asi do půl devátý, abych pak v půl desátý sednul na kolo a s Olu se vydal závodit. Snad i skoro poprvé po vlastní ose J

Stoneman je uzavřený jen pro 50 lidí (což se mě osobně zdá trochu jako škoda), nicméně nakonec je nás téměř 60 kousků. 13 holek a zbytek kluků.  Tento poslední prázdninový víkend je v Plzni nabitý – máme Stonemana, běžecké závody na Boleváku (2km od) a taky triatlonový závod na Boleváku. Přitom den po nebylo nic. Bohužel se organizátoři mezi sebou nedomluvili, nebo ani nekouknuli do závodního kalendáře… L

Organizace na Stonemanu na jedničku, je vidět že to dělat umí. I přátelská atmosféra od pořadatelů je jak má být. U prezentace mě ještě nikdo neuvítal potřesením rukou a polibkem. To se mi líbilo.

Určitě poučení na Foresta, kde musíme najít pěkné baby a dát je na prezenčku J

My je vlastně hledat nemusíme, my je máme J

V 11:00 nám skáče do vody třináct statečných holek, které mají trochu náskok a také o třetinu kratší trať. My máme 0,7-22-6km, holky mají 0,45-15-4km.

My jdem na to o 5 minut déle. Hned od startu za to bere nějaký klučina, který je o parník jinde. Já se pohybuji kolem 4-5 místa, kousek od dvojky, tedy super. Z vody lezeme jinudy než do vody a je to peklo. Když už rukama štrejchám o dno, tak se postavím na nohy že už to doběhnu ale zajedu popás do bahna. Tak tedy ještě cca 20 metrů plavu částečně bahnem ale pak už se nějak vyškrábu ven. Rychle depo, kde na mě Pery řve, že jsem na tý lavičce jak důchodce (depo jsem si uložil na krásnou lavičku, tedy převlíkání pěkně v sedě) J a šup na kolo. Hned se začíná do kopce…

Celkově jsem letos na kole strašně slabej a i proto tahle trať nebyla vůbec pro mě. Samý nahoru dolů, kořeny, zatáčky… tedy na tom bajku se trápím a předjíždí mě jeden kluk za druhým. Nakonec se na kole propadám z 5 místa až na cca 30.flek. Třeba pozdější vítěz Pery (nejrychlejší na kole) mi nadělil 15minut na 22km kole. Z toho je zřejmý co musím dělat v zimě – kolo, kolo a nic než  kolo J

Běh už je tak nějak v normálu. Několik kluků předbíhám, ale tím že se běží na tři okruhy, tak vlastně ani nevím jestli oni nemají už víc.

Horko, které v tomto závodě panovalo, bylo neskutečný, a tak i já to beru tak, že hlavní je dokončit…  Do cíle se hlavně těším na studený pití a gulášek.

Stoneman musím vyhodnotit jako svůj nejtěžší závod v triatlonu v této sezóně (když pominu Czechmana). I čas zhruba o 20 minut horší než na podobných tratích o tom vypovídá. Nicméně to byl krásný závod na pěkné, i když náročné trati.

V kategorii žen si to se mnou střihla i Foresťačka Vlaďka, která byla asi osmá a Olu, která po pádu na kole byla nakonec na 12.místě.