Sokolov - konec triatlonové sezóny 2014

Poslední srpnový víkend patří vždy Sokolovu a ani teď tomu nebylo jinak, ikdyž chladný počasí bylo hrozbou, protože už takhle je koupaliště Michal vždy ledové jako prase.

Letos jsem doma nafasoval nějaké sádlo a před závodem jsem se pořádně promazal. A bylo úplně jasně znát, kde jsem zapomněl. I předloktí, obličej a chodidla zespoda mohou mrznout. Na závodech cca 150 lidí, protože se tu jel Český pohár. Tedy narváno. Když přijdu před startem k vodě zjišťuju, že jsme na startu jen dva bez neoprenu J koukáme na sebe s kolegou a já si v duchu říkám že jsem idiot a že tam zmrznu.

Skáčeme do vody, beru to raději na kraji abych neslízl kopanec. Zima není tak hrozná díky tomu sádlu, ale teplo vypadá jinak. Z vody vylézám někde za polovinou startovního pole. Rychle do depa, ale tam se trápím minutu a půl. Zase se mi trochu motá škeble při oblékání ponožek.

Rychle na silničku a odkroužit si 4 okruhy po 5km. Nahoru do kopce podél lomu a zpátky. Jeden okruh se vezu s nějakým klukem, ale zbytek tahnu sám což je naprd. V druhém depu jsem naopak rychlý jako vítr, shazuju helmu, rychle nazouvám kecky a vybíhám. Letos mám celkem naběháno, tak zkouším běžet trochu rychleji a jde to. Výsledné 81.místo, tedy střed startovního pole je celkem ok. Zlepšit plavání a hlavně kolo a půjde to nahoru… a už konečně koupit tu černou gumu na plavání J

Triatlonový rok 2014 je za mnou. Sice já bych ho radši viděl o 3 měsíce delší, ale sněhu neporučíš.

Letos i díky úrazům toho moc natrénováno nebylo, ale to se nedá nic dělat.

Od ledna do konce srpna jsem dal:

Kolo                       1380km

Běh                        350km

Plavání                 31,2km

Ostatní                 80 tréninkových jednotek (posilka, basket, volejbal)

Celkem za 8 měsíců 195 tréninků.

 

Tak v červnu 2015 na triatlonu zas! J