Rok 2015 - jaký byl...

Do roku 2015 jsem šel s jednoznačným plánem – ½ ironman. Na Pardubického Czechmana jsem byl přihlášený od listopadu 2014.

Cíl byl jednoznačný – do května vynechat co nejméně tréninků, vysadit nějaké tréninky v basketu a ty věnovat tri disciplínám.

Hlavně v plavání (z kterého jsem měl největší obavy) se podařilo zabrat a hlavně v únoru a březnu jsem si dal slušnou porci tréninkových kilometrů.

Kolo jako tradičně moje slabina. Venku to v zimě na kole nenávidím. Mám rád teplo, a proto jsem venku skoro nic nenajel. Naštěstí jsem aspoň koupil trenažer a něco málo najel na něm.

Běh z kraje roku taky nic moc, ale v březnu a dubnu už to šlo hezky nahoru.

Celkově jsem si asi nejvíce hrábnul v březnu, kdy jsem měl 38 tréninků.

V basketu se nám s klukama podařilo vyhrát pralesní soutěž a postoupili jsme se do vyšší. Z 20 zápasů jsme 19 vyhráli.

Hned od začátku roku jsme s Forest Gump týmem objížděli závody, a to hlavně běžecké.

Za celý rok jsem absolvoval celkem 38 závodů a když k tomu připočtu cca 18 zápasů v basketu, tak bylo téměř každý víkend o zábavu postaráno, i když měl jsem i dva víkendy, kdy jsem dal za víkend 3 závody. Závodil jsem taky v extrémních překážkových závodech, kde jsem si dal jarního i podzimního Predátora. Na obou predátorech z toho bylo 4.místo v týmech (z 99 týmů) a na podzimním i 26.místo z cca 800lidí, tedy super. S Olu jsem si dal i dvojáka na Bahňáku. Nejdřív v jednotlivcích a pak ještě v smíšeném týmu. Tyhle závody jsou pecka a líbí se mi. Bohužel už teď vím, že v 2016 na jarního Predátora nemůžu, protože se mi kreje s Czechmanem, na kterého jsem se opět přihlásil.

No a tím už skáču do začátku června 2015, kdy jsem vyrazil na Czechmana do Pardubic. Triatlonový pánbůh byl na mě krutej, až příliš krutej.

Nejdřív mi nadělil asi 37 stupňů ve stínu, pak jsem po plavání díky zmatkům v depu přišel o úplně nový neopren a při běhu pak v šílených křečích bojoval o to, jestli to vzdám a nebo si cca 17km v křečích protrpím až do cílové pásky. No nakonec jsem to dal, zlikvidoval jsem se jako prase, ale aspoň jsem si mohl pověsit tu placku na krk. Ikdyž na druhou stranu spíš mě ta placka sere, protože jsem si ten závod chtěl aspoň trochu užít, což se nestalo. Ale aspoň teď už vím do čeho jdu, že musím přidat víc na kole a taky trochu víc objemy. No uvidíme co mi nadělí rok 2016, to bych chtěl dát ty půlky dvě.

Hned po Czechmanu začala triatlonová sezóna klasickým otvírákem v Ostrově nad Ohří na Xteře, kde jsem si trochu spravil chuť, pak jsem běžel závody v Nýrsku, které jsem světe div se vyhrál a mohl tak jet na zimní dovolenou grátis.

Pak jsem si dal triatlon v Tálíně, Krašovicích, Roupově, Blatné a končilo se dvěmi triatlony v Plzni (Pilsenman a Stoneman). To vše jsem prokládal běžeckými závody, kterých je v okolí Plzně hodně. Léto jsem zakončil oblíbeným půlmaratonem v Plasích na Baroku.

A zase začala podzimní běžecká sezóna…oblíbené krosy, už méně oblíbené městské běhy a na konci listopadu půlmaraton na Radeči, kde jsem si udělal něco s chodidlem a víc jak půl měsíce jsem nemohl běhat. A to už bylo z dvapatnáctky vše. Číslo závodů se díky prosincové nemoci zastavilo na 38 a tedy cíl na 2016 je jasný – padne 52 závodů?? Co týden, to závod J

A na co ještě nesmím zapomenout je můj (a Olu) běžecký závod Forestova šestka. Na prvním ročníku se nás sešlo na startu 24 statečných. V březnu 2015 nás už bylo 46 a v říjnu 2015 už bombastických 106!!! 106! Boží!

Registrace na další závod, který bude 27.3.2016 je už dávno otevřená, a my už máme mraky přihlášených. Pro jistotu jsem udělal na letošek maximální množství přihlášených, které je 125. Můj cíl je 100 lidí a to když vyjde, tak budu spokojenej jako želva.

Taky na Foresta neleníme a já už stále přemýšlím a vymýšlím jak vám ty závody udělat lepší, hezčí… děláme to s láskou. Nehrajeme si na zisky, chceme aby se vám u nás líbilo.

Takový byl rok mojí tužkou, a dole v číslech (ano, vím – je to slabota)

Celkem 2015
swim118km
bike2366km
run1097,3km
ostatní91 tréninků
Celkem 352 tréninků
Celkem 379 hodin
Celkem 2014
swim60km
bike1457km
run664,1km
ostatní128 tréninků
Celkem 302 tréninků
Celkem 329 hodin
Celkem 2013
swim8km
bike2386,2km
run357km
ostatní82 tréninků
Celkem 229 tréninků