Rok 2014 - shrnutí

Můj původní cíl z kraje roku byl věnovat se co nejvíce basketu, s tím, že v květnu kdy nám končí sezóna, tak začnu dřít na plavání, běhu a kole. Jenže se mi z toho plánu nezdařilo téměř nic L

Z kraje ledna mi spadla na stehno asi 30 kilová tvárnice. Když už jsem stehno konečně rozhýbal, tak jsem si prvního února zkurvil vazy v pravém kotníku. Tedy sádra na měsíc. K tomu jsem si trochu udělal i levý kotník, ale ten nebyl tak hrozný…navíc po něčem jsem musel skákat J

Z kraje března jsem odjel zrekreovat nohu na Slovensko do Tater. Zkusil jsem i jeden den snowboard.

14 dní na to jsem se nechal zlákat na tradiční běžecký závod Norbiho 12ka aneb Krkavec je taky kopec, který jsem dal už asi počtvrté. Noha ale bolela jako čert a tak jsem ho jen pomalu odpajdal. O dalších 14dní už to bylo na Českobudějovické runtour o dost lepší a já zaběhl 10km za 51minut. Začal jsem trochu trénovat, ikdyž běhání stále moc nešlo a tak mé výběhy nebyly delší jak 5km.

V polovině června už jsem stál na startu prvního triatlonu, terénní Xterra v Ostrově nad Ohří. Tam jsem zjistil, jak mi potřebný trénink fakt chybí, ikdyž zlepšení oproti minulým ročníkům bylo, a to poměrně o dost. Byl jsem asi o 30minut rychlejší než v roce 2011 J Pomohlo mi k tomu i konečně pořádný kolo, protože jsem na konci května koupil nového horáka od Feltu – rovnou na 29 palcových kolech. A jede opravdu dobře. Časem ho trochu odlehčit aby nemělo 14 kilo a bude to super.

Víkend co víkend závody, abych pak začátkem června zkusil i delší triatlon. Ve Výrově u Stříbra jsem si dal delší triatlon (0,8-35-10) kde jsem zjistil, že je fyzička hrozná a při běhu jsem málem umřel. A když jsem do toho dal ještě následující den další triatlon, tak to byl asi nejtěžší víkend za léto, ikdyž ba ne. Na konci prázdnin jsem dal dva triatlony za jeden den (ve Štáhlavicích) a to bylo teprve maso.

Jeden triatlon jsem byl také na bedně, na krásném 3.místě a to v Chlistově u Klatov, na tradičním pivním triatlonu :-) já prostě chlastat a sportovat umím.

V 2014 jsem dal taky dva extrémní závody. V květnu sokolovský Bahňák a v říjnu Predátor race. Oba závody super, Bahňák víc překážek na kratší trati, Predátor byl o něco těžší... ale obojí jsem si fakt užil.

Do toho jsem dal přes rok cca 10 kratších běžeckých závodů a 3 půlmaratony. V květnu Karlovarský, v září krásný terénní Baroko a v říjnu ošklivý Plzeňský půlmaraton, který se motal okolo továren na Borských polích, ale zase na druhou stranu jsem si na něm zaběhl osobák na 1h a 48min. Což je oproti loňsku zlepšení o 19 minut.

Důležitá změna pro mě nastala v listopadu, kdy jsem se přihlásil na Czechmana, tedy polovičního ironmana. Jede se 6.6.2015, ale trénovat na něj jsem začal prakticky ihned. Tedy natrénovat 2km plavání, 90km na kole a 21km běhu. Osobní cíl jsem si nastavil na 6hodin, tak uvidíme jak se s tím poperu. Hlavní je zůstat zdráv abych mohl pravidelně trénovat.

Za rok 2014 jsem absolvoval 302 tréninků:

Na kole                                1457km

Naplaváno                          60km

Naběháno                          664km

Baskety, posilka,atd.       128 tréninků