Predátor vol. 3 říjen 2015

Většinou se snažím psát report co nejdříve po závodu, ale u Predátoru si na to nechám vždy minimálně týden. Pokaždý čekám až odezní bolest a slezou modřiny.

Letos jsem do toho šel potřetí. Potřetí a naposled v Oboře, což je vesnice kterou mám kousíček od baráku. Pro příští rok asi bohužel vynechám. Monínec je daleko, a hlavně bych měl mít týden na to polovičního ironmana v Pardubicích. A do toho rozhodně nechci jít pomlácený a bolavý.

Po předchozích ročnících, kdy náš tým obsadil 6té a 4té místo nás konečně letos nasadili do první vlny. Start tedy už v 9:20, ale zase se šlo na čistou a relativně málo zabahněnou trať.

Bohužel nám v pátek odpoledne vypadl z týmu Honza a nikdo z kámošů se nesehnal, takže se splašil nějaký týpek přes FB. Přijel v kabrioletu, brejličky jak premiant třídy, 41kg živé váhy, komunikativní týpek J a hlavně na sobě lyžařskou kombinézu nebo co to bylo…  No nic, šlo se na to. Já na startu klasicky nervózní, okolo samej nadřenec, uplý tílka, velký svaly a ještě větší kérky. Tlačíme se dopředu, protože loni jsem dost pohořel na tom, že jsem šel ze začátku opatrně a pak jsem čekal na překážkách věčnost, než jsem vystál frontu.

Tedy letos hned po startu hned téměř naplno. Je to asi kilák z kopce, takže se protlačím ze 100 lidí dopředu a běžím tak na 8 místě.Na první překážce, dvou stěnách za sebou to rychle přehupsnu a ze 2 metrů skočím dolů rovnou na špičatej kámen, kterej si píchnu do nohy. Ideální začátek…

Následuje vysoká šikmá stěna, kde to dám sice napodruhé, ale rychle, tedy tam dost lidem odskakuji. Dál se běží asi kilák lesem, v takovým korytu, kde skáčeš jako kamzík  a dáváš si bacha kam skáčeš, a taky bacha na větvě aby sis nevypíchnul oko.

Následuje zase nějaká stěna, tentokrát s díry na šplhání a hned za tím první bahno. Pak se drásáme nahoru přehrazeným potokem. Občas nás to tam vymáchá ať nejsme suchý, občas to prolezeš po čtyřech a namočíš si jen ruce. Jo ruce, zhruba ve čtvrtce trati konečně začínám cítit konečky prstů J Pak vylejzáme s pytlem písku velkou stráň. Tam už si šahám na dno, sotva lezu a pár lidí pouštím před sebe…

Naštěstí následuje poměrně dlouhý běh v korytě, kde se zas přeskakuje jako o život, ale běžím docela v tempu takže klukům za mnou trochu uteču. Přibíhám na autobus, tedy klasiku. Provazy jak v buse, kde se musíš houpat jak orangutan. Přede mnou 4 kluci, tři se koupou. Já jdu raději pomalu, ale na jistotu. Dávám to a kousek za tím už se ručkuje zmije a běží zase dlouho do kopce, kde nás čeká šplh na lano. První už je od bahna, na druhém s přírazem na pohodu. Pak se zase dlouho běží, s intermezzem při přelejzání dvou stěn. Následuje střílení prakem. Netrefuji, ale pořadatel říká, že trestný kolo není, ať běžím dál. Někde jsem pak v diskuzích četl, že trestný kolo bejt mělo. Tak nevím.

Pak se zase běží docela dlouho (letos je to víc běhací než roky předtím) a přichází moje nejmíň oblíbený – plazení bahnem. A aby toho nebylo málo, tak hned asi tak 150 metrů. Tam jsem asi tak 1 x déle než všichni ostatní. A ještě si roztrhávám celý kalhoty, a celá prdel jde ven J  naštěstí jsem si vzal trenky, tak zbytek závodu nemusím lézt s holým zadkem.

No a to už je skoro konec, už se přibližuju k cíli. Přelézt obrovskou síť, kladivem odsunout pneumatiku a pak přelézt kontejner. Klouže to a sám to nedám. Vysadím tedy kluka, co přijde chvilku za mnou a zkoušíme jestli mě vytahne, ale jsem moc těžkej. Vysadím ještě Káju z týmu a jdu na trestný kolo. Tam pár lidí bloudí. Přiběhneme k šikmý stěně, která taky klouže, tak to 2x zkusím, ale vždy mi to uklouzne, tak se dál netrápím a jdu na trestný kolo.

No a to už dobíhám do cíle, nakonec o půl sekundy než první ženská J

Za mě padá 26.místo z necelých 900lidí a světe div se, opět 4.místo v týmech (Petr asi 8mý, Kája 25tý, já 26tý) a borec co se k nám přidal dobíhá asi hodinu a půl za mnou. I tak na 4 místě z 90 týmů.

Kdyby byl náš tým komplet, tak jsme nejhůře na druhém místě (na trojku nám chyběli 4 minuty) .

Letos nejsem ani moc špinavej, ani moc potlučenej, jsem 20 minut dřív v cíli a po 2 sprchách už mažu na Pilsnerfest, kde to zakončuju 12 pivkama J