Pilsen trail Radeč půlmaraton

Kluky z Pilsentrail jsem registroval už v létě, kdy se běžela půlka v Letkově. Pozvánka na Radeč dorazila už na konci léta a já věděl, že to zkusím. Původně jsem měl za to, že budou délky tratí 22, 33 a 44km, a já tak po asi 7 půlkách zkusím něco delšího, ale nakonec jen 21km  a 46km. Týden před závodem se přihlašuji a volím raději jen půlmaraton. I tak myslím, že vzhledem k převýšení toho bude až až a já si něco delšího zkusím jinde…

Dva dni před závodem nalákám k účasti i Wénu Wébra a Vejdžína. Oba půlkou neposkvrněný.

Ráno před závodem klasicky meškáme, oba dva s Wénou se zdržujeme na velký. Lepší se pořádně vysrat, než běžet s tím J

Nicméně času dost, stejně je venku docela zima. A tak jdeme na velkou podruhý. Registrace měla začít v 8:30 ale začíná až v 9:15 J

Ještě před startem klukům radím co si mají kde namazat, kde se mají najíst a napít, ale jediný co v tom slyší je, že ode mě chtějí namazat třísla J

Z Forest týmu běží taky Palačinka a Popák, oba už letos půlku běželi na Baroku, takže už jsou zkušený J

Blíží se desátá a na startu se to štosuje. Já tradičně jako poslední a to ještě zjišťuji, že se mi vybil hrudní pás a já tak bez GPS. Už jsem si na to navykl a občas je fajn vědět na jakým km člověk je a kolik ještě zbývá do cíle… nakonec si nechám jen hodinky, abych měl přehled jak dlouho běžím.

V tom už ale máme start a jdeme na to. Já to nikam neženu, protože tady budou kopečky a ty ubírají síly. Když to vezmu ve zkratce, tak až na malý vyjímky se prvních 9km běželo pořád do kopce a občas to byl kopec že se lezlo skoro po čtyřech. Na 5km byla jedna ze zvou občerstvovaček, tak si trochu srknu ošklivýho jonťáku a pokračuju.

Když se vyškrábeme na  zhruba 9 km na nejvyšší skálu (asi Radeč) tak se naskytne nádherný výhled do kraje, ale zase to nahoře neskutečně fouká a já šel nalehko, takže radši zas běžím dál, ale bylo to na fotku J

Na 12km píšeme do knížky svoje číslo (já přidal i Foresta se smajlíkem) a běžíme na první „pořádnou“ občerstvovačku.

Tam do sebe dám banán a nacpu si plnou hubu čokolády. Nebyl to dobrej nápad. Mám to nalepený na zubech ještě další 3km. Aspoň tak mám co na práci když to jazykem lovím a postupně doplňuju energii J J

U občerstvovačky se chytám malý ale výkonný dívčiny a ten den se jí už nepustím. Nejdřív nějaký kilák táhnu já jí, ale od 18km už za tou holkou jen vlaju. Žene to neskutečně rychle. Když běžíme do mírnýho, ale dlouhýho kopečka, kterej je rovnej že vidíš neskutečně daleko, tak už to tak bolí, že se na to chci vysrat a zpomalit, ale nakonec to nevzdám…  Předbíháme tam ještě nějaký lidi, což je fajn, ale běžíme tak 14kou, takže nohy jsou na sračky.

Naštěstí už za chvíli přebíháme silnici a cíl se blíží. Holčina ještě zrychlila a jde na finiš, tak mě na sekundu napadá že si ještě zasprintuju, ale jsem tak na hadry že to vzdávám.

Čas nakonec 1:55 což je na ty podmínky jaký jsme měli super a já jsem na 16.místě.

Po závodě jdu na slibovanej guláš, na kterej jsem se těšil celej den (vlastně i den před závodem).

Paní mi ho naúčtuje za 80Kč, což je nepotěšilo, ale je fajn koukat z okna jak právě začíná slejvák a ostatní teprve dobíhají…

V neděli jdu ještě vyklusat nohy ale sotva běžím jak jsem rozsekanej J

Příště do toho jdu zas. A určitě chci zkusit od kluků z Pilsentrail i jejich závod na Chlumu a Krkavci, tedy 30ku.