Konečně bedna – Chlístov

Sobota 16.8. jako již tradičně vyrážím potřetí na tuhle „legendární“ akci – pivní triatlon do Chlístova. Dokonce kvůli tomu přijíždím i dřív z Chorvatska, to si prostě nemůžu nechat ujít!

Ano, pije se při triatlonu pivo, dokonce 4 piva. Nadruhou stranu ten triatlon není jen o tom chlastání, třeba horský kolo (12km) je tam tak těžký, že tam kolo prostě rozhoduje. Prakticky celý kolo se jede do těžkých kopců, prakticky žádnej odpočinek. Když už je sjezd, tak je tak náročnej, že si člověk neodpočine ani na sekundu.

Ale zpátky k startu. Jako tradičně napálím plavání, plave se jen pouhých cca 140 metrů. Třetím rokem ho vyhrávám, letos opravdu o parník. Což mi dává šanci díky mýmu tradičně pomalýmu depu. Ale i na tom jsem letos trochu zapracoval. Tedy rychle boty na kolo, nezbytný fusekle, helmu a už si sypu na první pivko. Moc do mě nejde, ale nakonec tam padne. Leze mi i ušima ven J Skáču na kolo na prvním fleku. Už v prvním kopci mě dojíždí chlapík, co jel na lodi. Ano, to je zde bohužel povolené. Na lodi se nezadýcháš, na lodi už jedeš převlečený. Neztráčíš s ničím čas. Zrušil bych to.

Nakonec mě na kole dojíždí velká skupina lidí, nestíhám jí. Je znát že letos na kole sedím minimálně.

Do depa dojíždím na 12.místě. Nasranej. Rychle hážu boty na nohy a už sypu na druhý pivo. Po kole do mě teče fakt rychle. Asi 2 lidi jsem přepil. Rychle na běh, mám kousek před sebou dva kluky a letos mám naběháno. Po chvilce je předbíhám. V polovině běhu je třetí pivo, tam jsou další dva kluci. Jednoho přepíjím, další ho tam tedy lupne rychle, ale vzápětí hází takovou šavli, že by se za ní opravdu stydět nemusel J Taky to tam natlačím a rychle za ním. Po chvilce ho dobíhám, a když jsem metr před ním tak hází další tyčku. Naštěstí mě netrefil. Zpátky je to z kopce, běží se mi dobře. V depu další kluk tlačí pivo. Já zase rychlejší. Asi se to týdenní chlastání v Chorvatsku vyplatilo. Nakonec beru krásné 3.místo a bednu!

Po 17.místě první rok, loňském 7.místě a letošní trojce doufám, že 2015 půjdu ještě nahoru! J