Hopman duatlon Žatec podruhé

Svátek prvního května se už podruhé nesl v duchu
Hopmana v Žatci. Na duatlonu jsem tu byl už loni s Olu a moc se nám
tu líbilo. Ostatně i na ostatních jejich akcích. Pohodová, až skoro rodinná
atmosféra, fajn občerstvení, tratě na pohodu, nízké startovné a přesto větší
akce.

A ač všichni z Plzně razí na decatlon běh, tak my to
otáčíme na druhou stranu a za hodinu parkujeme v Žatci.

Loni jsem skončil na duatlonu na sedmém místě a letos to
chci obhájit. Přes rok jsem poctivě trénoval, tak snad to bude lepší. Nicméně
před a na startu trochu váhám, protože lidí se tu sešlo letos opravdu hodně a
samej závoďák. Což já se svojí 14kg cyklo hajtrou říct nemůžu. Maximálně tak
můžu závidět ostatním jejich stroje.

Ve 12h jdeme na to. Čeká nás 5km běhu, 21km na mtb kole a
5km běhu. Ze začátku všichni vypálí jak rakety a já prvních cca 15 lidí nechám
běžet a sám jdu v tempu 4min/km. Jejich tempo je zběsilé :-)

Rychlý depo, kde trochu stahuju a šup na kolo. Bohužel přede
mnou obrovská díra. Na místní trati se nedá uspět, pokud nejedeš s někým
v háku a musíš si to oddřít celé sám. Za chvíli dojíždím pomalejšího
chlapce a chvíli na něm visím, ale jede pod moje možnosti a tak si aspoň
oddechnu. Za chvíli nás dojíždí zezadu asi 3 kluci, tak to zkusím urvat sám,
protože takhle to nejde. Jeden rychlík jde se mnou a pak přede mě. Tedy já se
na něj pověsím a visím na něm prakticky už celý závod, když pominu asi tři
vystřídání. Mizí mi až kousek před cílem, kdy se zeptá kolik je to do cíle, zahlásím
že 3-4km a v tom do toho šlápne a zmizí :-)

Druhý depo mám vždy bleskurychlý a ani teď tomu není jinak.  Přede mnou na dohled pouze dva chlápci
v kategorii 40+, za mnou 3/4km nikdo a tak neběžím nějak ultra rychle,
přeci jen jdu za 5 dní maraton v Praze. Je třeba se šetřit. Zezadu mě
nikdo nedoběhne, dopředu to taky nemá moc cenu.

Na konci prvního okruhu ze dvou za sebou vidím v dálce
mladýho draka a tak přidávám, abych v kategorii nespadl níže... bohužel on
letí tempem cca 3:45/km a tam mě asi 400m před cílem předbíhá a já na něj
prostě nemám. Jooo, kdybych šel od začátku na plno, tak věřím že jsem to
udržel.

O to víc mě pak sere, když při vyhlašováním zjistím, že jsem
byl 4tý a nechal jsem si utéct bednu :-( 
:-(

Trochu černá tečka na tomto pěkném závodě, kam určitě budu
chtít přijet za rok zas. Olu brala ve své kategorii třetí místo, tak aspoň
někdo na bedně :-)

Jinak 7.7. chci tady u Hopmaňáků vyzkoušet jejich
polovičního ironmana, tak už se těším ;-)