Dvoják roku 2015

Už loni jsem měl ten blbý nápad dát si víc závodů během jednoho dne (loni jsem dal 3 závody za 2 dny) a ani letos jsem se nepoučil…

Když v kalendáři svítil SpaRun a do toho se ještě objevil nový triatlon v Krašovicích, což je 3 vesnice od mého baráku, tak jsem si řekl že to dám. I časově to vycházelo ťip ťop, tedy plán byl jasný – triatlon zostra a SpaRun poběžím tak, abych přežil.

Triatlon v Krašovicích byl nový, tedy měl jsem trochu obavy jaké to bude, ale nakonec jsem byl velmi mile překvapen. Bylo vidět, že pořadatelé to myslí vážně. Perfektní značení tratí, rozprava, informace před startem na FB, vše super…

Na startu cca do 50lidí. Ženský to mají 200-12-2, my to máme 280-17-3 tedy na pohodu.

Plavání jde, sice je vody míň a studenější ale aspoň se nezpotíme ve vodě jak minulý víkend kdy to bylo kafe. Hned zkraje za to beru a z vody velejzám jasně první. Potřeboval bych to plavání ale delší, abych si ten náskok udělal větší. V depu se trochu zasekávám s ponožkama a mým omdlíváním, kdy se mi zas točí hlava jak kdybych jezdil 2 hodiny na kolotoči J

Na kolo (horský) jdu tedy jako první, ale už v prvním kopci mě dojíždí chlápek, tak chvilku jedeme spolu, ale neuvisím ho. Holt mých 100kg je prostě přítěž a do kopců těm 70kg chlapům nemůžu konkurovat. Kolo se jede na 2 okruhy, a není vůbec lehký. Samý kopce, a když už se jede dolů, tak je to většinou prudší sjezd po úzké cestě kde si moc neodpočineš. Na začátku druhého okruhu mě dojíždí další dva kluci a já už tuším že na bednu to nebude. Nakonec kolo končím až na 7.místě. Druhý depo mám fakt rychlý, asi nejrychlejší co letos bylo a rychle vybíhám na tři kilometrový okruhy kolem rybníka. Asi dva kluky předbíhám, ale moc v tom přehled není protože se tam míchají kluci co přijíždějí déle a ty nevíš zda mají už odběhnutý jeden, či dva okruhy.

Nakonec končím na čtvrtém místě, ale to už bohužel nevidím, protože hned po závodě hážu kolo do auta a frčím směr Mariánské Lázně, kde mě čeká SpaRun, tedy běh městem na 6,4km.

Sprint autem, 13:20 jsem v ML, rychle převlíct, vyfotit s naší FOREST bandou a už stojím na startu na atletickém oválu. Letos je nás tu cca 200 kousků.

Trať vede místním parkem a navazuje na kolonádu. Zhruba 35% po asfaltu, 65% po cestách v parku. Na trati jsou dva kopečky, jinak rovina.

Po výstřelu z pistole (mimochodem v Krašovicích na triatlonu se střílelo z děla) to spousta lidí natáhne jak kdyby to byla dvoustovka s Boltem. Říkám si hlavně nedivočit, protože nohy mě bolí jako prase. Nicméně to stejně přepálím… L

Na necelém druhém kiláku už mě bere křeč do stehna a já raději zvolňuji, abych to vůbec odběhnul.

Na necelém čtvrtém km jsem vzadu u fontány a já už vím, že teď už poběžíme jen z kopce a nebo po rovině, tak zase natahuji krok a držím ho až do cíle na 13km/hod.

Čas nakonec 30:32, což je o pár sekund pomalejší než loni, ale vzhledem k tomu že jsem se předtím zničil na triatlonu je to vlastně v pohodě.

Co určitě stojí za zmínku je Vlaďka, která mě poprvé v životě předběhla (nebejt unavenej tak nemá šanci). Ta holka se zlepšuje každej měsíc, budu muset víc trénovat, abych jí ukázal pořádný záda…

Olu to zas dala s zánětem okostnice, takže sotva dopajdala, ale i tak se oproti loni zlepšila J doufám že teď si dá od běhu pauzu a uzdraví se.

Péťa Kvapil se taky zlepšil, za chvíli se taky budu muset otáčet aby mě nepředběhl.