rok 2016 rekapitulace

Rok 2016 je za námi a je třeba si trochu zabilancovat. Jsem
ten typ co si rád vede deníček, zapisuje si každý natrénovaný kilometr a tak
prvního ledna beru do ruky sport-tracker a začínám bilancovat.

Hlavní cíl jako už druhý rok nebylo najet nějaké hodnoty,
ale dát ½ ironmena. Pardubický Czechman byl i letos mojí hlavní výzvou. Tedy
výzvy jsem měl vlastně dvě. Druhá byla absolvovat každý víkend 1 závod. Tedy 52
týdnů - 52 závodů.

A to se mi podařilo, i když jsem v listopadu musel
pauzírovat s bolavou nohou. Uhnal jsem si zánět šlachy pod kotníkem. I tak
nakonec z toho bylo 56 závodů. Z toho 11 milovaných triatlonů. Více
jich tam nacpat nešlo, protože se v triatlonu závodí prakticky jen
v červenci a srpnu.

LEDEN

Závody začínám v polovině ledna na běhu okolo Boleváku.
Hladká 10ka za 50min mě pěkně vyučí a já si říkám, že tak to nejde. I proto si
dávám hned výzvu a běhám každý den právě od tohoto závodu až do konce února J
zapojím ještě nově kruhové tréninky a schodím tak nějaké kilo..

ÚNOR

Druhý závod roku je opět běh okolo Boleváku a to se
zlepšením o 6minut na 44:06. Den na to si zaběhneme s Olu Valentýnský běh
u Johnyho. Sice moc tyhle volný výběhy nemusím, ale občas je třeba podpořit
dobrou věc.

BŘEZEN

Třetí závod je opět 10ka na Boleváku a opět minuta dolů na
osobáček 43:17 a i výrazný posun výsledovkou, tentokrát na 10.místo.

Víkend na to jedeme vyzkoušet něco nového - Těškovskou
sedmičku. Běží se část po trati závodu na Radeči ale tady je dost asfaltu.

Následuje oblíbená Norbiho 12ka, aneb Krkavec je taky kopec.
Ten závod jdu popáté v řadě a konečně se dostávám s časem pod hodinu.
Tady to mám rád a ač to není úplně jednoduchý závod tak se sem velmi rád
vracím.

Hned druhý den, ač unavený jako prase, sedám do auta a
razíme na Klatovskou 10ku. 100% asfalt ve třech okruzích není to co mám rád.
Navíc fouká a teplo rozhodně není. První kolo se nechám táhnout Bárou Šturmů,
která běží jen poloviční trať, pak už si to ale oddřu sám a nakonec je
z toho opět osobák s časem 42:45. Za mě spokojenost.

Pět dní na to opráším horáka a razíme do Dýšiné s Olu
na Becker cup - časovku horských kol. Tady opět totální procitnutí z mého
totálně trapného výsledku. Kolo vždy byla moje největší slabina. Když prostě
nemáš nadupaný kiláky, tak si v hajzlu. Navíc i na trati blbě odbočuju a
tak se nechám v cíli raději diskvalifikovat.

Dva dni na to pořádám doma Forestovu šestku, kam se mi
podaří dostat 174 závodníků a ze závodů tak už není vesnickej závod pro kámoše,
ale silná masovka... Samozřejmě si to jako vždy i zaběhnu, i když vzhledem k tomu,
že kvůli závodům týden nespím a celou sobotu a neděli lítám okolo závodu, tak
to je spíš takovej můj výklus s kámoši.

DUBEN

Jako desátý závod roku si dávám maraton Krkavec od kluků
z PilsenTrail. Nikdy jsem neběžel víc jak půlmaraton, jen jednou v tréninku
27km, tedy je to jedna velká neznámá. Do závodu jdu s obrovským respektem.
Pěkně z volna, snad to nějak půjde. Krásná trať od Boleváku na rozhlednu
Chlum, následně super singlem po obou stranách Berounky aby se člověk
v polovině závodu vrátil zpět na start a pokračoval na druhou stranu
směrem na Krkavec místama, kde to znám jako svojí botu. Na 33km při výlezu na
Krkavec už to bolí, ale zpátky už je to jen z kopce nebo po rovině, tedy
si to užívám. V cíli mě přijela podpořit většina Foresťáckého týmu a já si
to dávám za 4:26 na devátém místě. Nejsem ze závodu ani zničenej tak jak jsem
očekával...druhý den to jedu vytočit na kole a dávám si 40km na silničce.

Za čtyři dni, tedy uprostřed týdne už dupu na klasice Běh
okolo zámečku v Radčicích.   Bohužel
pak chytám chřipku a dávám si na týden voraz.

Jako další závod jedu opět uprostřed týdne na běh do vrchu
ve Stříbře. Klasika od SV Stříbro. Velká zábava za málo peněz.

Předposlední víkend v dubnu si dávám opět 10ku okolo
Boleváku, kde tentokrát díky malé účasti končím na třetím místě J

Následuje nový závod v Přešticích a jejich 10ka po
lukách okolo řeky, kde končím 9tý.

KVĚTEN

Hned druhý den, tedy v neděli, jdu Decatlon běh.
Organizace nic moc, trať dost asfaltu. Tohle třeba 2017 vynechám.

3 dny na to si zabíhám 5km od Vaše liga v Plzni, kde
končím na 5tém místě.

Dva dni na to, v pátek na Mochtínský kros, tedy spíše
sprint na 4,5km, kde dobíhám sedmý.

Druhý den přetěžký duatlon Krušnoman. Tahle super věc mi
z hledáčku vždy unikla. Byl jsem šťastný, že jsem si to letos konečně mohl
zajet. 10km běhu a 45km na kole opravdu prověřilo, obzvlášť když asi 6x
vybíháte sjezdovku. Ale vím, že sem se musím za rok vrátit, doufejme, že na
dvojnásobné trati.

Následující víkend si v sobotu zaběhnu volně 10ku okolo
Boleváku a vrhám se opět do pořádání závodů. V neděli nový závod F14, tedy
Forestova 14ka. Jen značit trať je asi na 6hodin. Sejde se ale fajn parta asi
70lidí, plus uděláme poprvé i závody pro děti. Já opět jdu závod jako spíše
pokecání s kámoši. Ale pořádání se povedlo...

21 závod je Běh na Točník, tedy 15km s celkem
převýšením. Horko že běžíme jen do půl těla, ale celkem mi to běží a já končím
nakonec na krásném druhém místě v kategorii.

Poslední závod v květnu je běh přes tři vsi. Super
závod, o kterým jsem ani nevěděl. Dobrá organizace, hezká trať, a v cíli
výborně napečeno. Sem bych se za rok opět rád vrátil...


ČERVEN

Hned prvního června běžím 10km Vaše liga, tentokrát ale jako
vodič Olu, protože mám 3 dny před Czechmanem a už jsem vlastně ani závodit
nechtěl. Olu to ale trochu kazí, když si neustále odbíhává na toaletu do křoví.

A je to tu, Pardubický Czechman. Tentokrát to beru poctivě,
jedu o den dříve, abych se vyspal nebyl zbytečně ve stresu. Ve 12:00 skáče do
vody 700hlavý dav triatleťáků a vydáváme se na 1,9km plavání, 90km na kole a
21km běhu. Zlepšuju se o krapet v plavání, v depu neztrácím nový
neopren jako loni, na kole se zlepšuju o 20minut a na běhu se zlepšuji asi o 40
minut. Cíl splněn, když jsem se chtěl dostat pod 6hodin a já to dal za 5:54.

Víkend na to už stojím na startu oblíbeného Xterra triatlonu
v Ostrově. Závodu, který jsem jel poprvé v roce 2011 a tak mě to
chytlo, že jsem kvůli tomu začal sportovat. Když jsem v roce 2011 skončil
předposlední s 50minutovou ztrátou na prvního, tak by mě ani nenapadlo, že
letos jsem už byl v TOP10 a to na 8.místě. Opět super závod, na krásné,
ale náročné trati. Když pánbůh dá, tak tady chci stát každý rok i nadále...

Hned druhý den razím na domácí triatlonový závod
v Plzni na Boleváku. Bohužel se ztrácím na 5.místě a 4km bloudění na tomto
krátkém závodě mi kazí dobrý výsledek i náladu.

Týden na to stojím na startu olympijského běhu v Plzni,
který se organizačně vůbec nepovedl. Drahé startovné a téměř všech 300
závodníků bloudí.

O víkendu razím do Výrova u Stříbra, závodu od SV Stříbro,
kde si dávám delší variantu. Bohužel ale moje slabší kolo mi nedává šanci na
jakýkoliv výsledek a já končím sedmý.

ČERVENEC

První víkend v červenci razím na téměř domácí závod K3
v Krašovicích. Fajn pořadatelsky zvládnutý závod, fajn parta závodníků, co
víc si přát. Trať zajímavá, po závodě pivko, klobása a tombola J a
já 10.místo.

V týdnu si opět zaběhnou Vaší ligu v Plzni na 5km
za něco málo nad 20min.

O víkendu na 7km závod v Mariánských Lázních SpaRun.
Běh na levačku, ale zase ve velkým davu centrem města.

Další víkend na fajn závod v Roupově u Přeštic.
Startuje se tady intervalově, taky zajímavá zkušenost. Po závodě opět pivko,
klobása a tombola. Taky dobrej trojboj.

Poslední víkend v červenci si dáváme pro nás novej
závod Pecácký železňák. Sympatická organizace, sice voda ledová tak mínus 5cm,
ale trasa kola pěkná, běh celkem taky. Já končím o kousek na 6.místě. Po závodě
rychle do auta a šup na Foresťáckou párty kterou pořádáme u nás na louce. Sud
piva, grilování, paráda..

SRPEN

První srpnový víkend po roční pauze opět na Karlovarského
Kiwáka. Už v minulosti se mi tu líbilo a stejně je tomu i letos. Na
plavání super na druhém fleku, kolo je dlouhý, předlouhý a s kořenama, běh
zase moc krátkej, ale nakonec je z toho zase TOP10 a tedy 9.místo což je
asi z 90lidí super.

Další víkend domácí Pilsenman, kde si chci napravit reputaci
po 2015, kdy jsem píchal a velkou část kola běžel v tretrách po
svých...  Plavání super, na kole relativně
moc neztrácím, ale ke konci kola mě dojede 5člená grupa divočáků. Běh je na
závěr krátkej a já beru osmé místo. Přihlásil jsem ještě týmový závod
s Olu a Lubošem Karníkem a nakonec z toho cinklo krásné třetí místo
v týmech.

Předposlední víkend v srpnu jedeme s celou famílií
do Šťáhlavic na triatlon. Závodí i mladej. Ve Šťáhlavicích je to specifické -
je možnost několika typů tratí a startuje se podle závodníka, tedy když přijdeš
na start jedeš. Jen to vše musíš stihnout do 13:30, což se mě stalo osudné.
Dělal jsem ráno podporu mladýmu a trochu Lišákům (pro Radku to byla první
zkušenost s triatlonem) a nestihl jsem se o 10minut vrátit do časového
limitu. Jel jsem totiž dvojáka. Tedy na horském i silničním kole. MTB jsem
zvládl, i když jsem vzal nejdříve blbé číslo a vyrazil tak na špatnou trať, tedy
část MTB jsem musel jet 2x a následně pak 40km na silničním nezvládl na limit.
Tedy hodnocený jsem byl jen na MTB a to na 6.místě. Olu byla ve své kategorii
druhá. Kubu jsem musel o nějaký roček postaršit aby vůbec mohl závodit a tak
byl mezi dospělýma poslední. Ale i tak jsem byl rád že to vůbec jel.

Poslední víkend v srpnu = konec triatlonové sezóny.
Klasicky na super domácím Stonemanu, který svojí bajkovou částí vede až do naší
vesnice. Silná konkurence a dlouhé a těžké kolo mě odsuzuje nejet na žádný
výsledek, ale snažit si to užít a vejít se s časem do 2hodin. Což se
nakonec daří za 1:58 a oproti loni se zlepšuji cca o 9minut.

ZÁŘÍ

Už poněkolikátý jdu Baroko v Plasích, akorát vždy jsem tu
běžel jen půlku (3x) a tentokrát velký voči a celej maraton. Plán po prvním
maratonu jasnej - zlepšit si osobák, ideálně za 4:15, prej to tu je trochu
zvlněný - říkal Kosťa - hlavní pořadatel týhle super akce. Ze začátku se běží
ve štrůdlu, než se to na 6km rozděluje na dětskej půlmaraton, nebo plnej. Jenže
od 7-8km už se mi pocitově neběží dobře. Na 20km jsem už v řiti. Ještě do
28km to nějak lámu, hlavně díky Honzovi Behenskýmu, ale u mlýna na 28km si
sedám na lavičku, dávám trochu pivka a cítím že to bude hodně zlý. Následuje
předlouhej kopec, kde se dodělávám a nahoře si nedávám ani klobásy se
slivovicí, které tam mají na občerstvovačce. Do toho se přidává koleno a já
poprvé jdu. A jdu a jdu a jdu. Jdu vlastně až do 38km, kde mě na občerstvovačce
dává do kupy 12ka Plzeň a já se zase opatrně rozběhávám a do cíle to už jakýmsi
indiánským během dám. Bylo to peklo a říkám si že tady maraton nikdy, ale na to
špatný se zapomíná a bůh ví co přinese 2017.

Víkend na to si jdu zaběhnout ke Stříbru Kladrubskou pětku,
kde si vyběhnu 10.místo.

Víkend na to na Kardio běhu v Plzni pěkné 16.místo asi
ze 120lidí.

Týden na to běžím přímo na domácí půdě v Třemošné běh
pro Exodus, kde se mi na 11km trati v pěkné Býkovské přírodě podaří vyhrát
a já letos poprvé a naposledy stojím na prvním místě.

Druhý den dělá Johny Alaskan v Borském parku závody
dvojic, který si zaběhneme s Olu a na trati 10x 1km končíme na 9.místě.

Víkend na to pořádám Běh Janovice-Klenová. Je to běh pro
dobrou věc (sbírka na Janu Bendovou), kde děláme dopoledne dětské běhy a
následně v poledne běh na 5km na hrad/zříceninu Klenovou. Vybralo se asi
37tisíc a já si s dobrým pocitem zaběhávám na 7.místě. V neděli mám
běžet legendární Běchovice, ale ruším je kvůli kamarádovi, který se mi vrátil
z Mali a je to po roce třeba oslavit. Startovné přehlašuji na 2017, kdy si
to snad konečně zaběhnu.

ŘÍJEN

Příští sobotu si dávám Třemošenskou 50ku na silničních
kolech a v neděli Kozelský kros na 6km kde dobíhám na 6.místě.

Následující sobotu vyrážíme ráno do Stříbra na běh okolo
Mže. 9,5km v pěkné přírodě jdu s cílem se zlepšit oproti loni, což se
mi daří asi o 5 minut a končím na 10.místě. Po závodě hned do auta a razíme na
Plzeňský půlmaratón, kde jdeme fandit Foresťákům. Běží Kačka, Tea, Bára, Ája a
poprvé v životě svůj půlmaraton Péťa Kvapil. Tedy zhruba na 10km se k němu
připojuji a dělám mu sparinga a podporu. Nakonec svůj cíl plní (pod 2hod) a je
v cíli za 1:56. Já si ten den dám vlastně taky půlku J

V neděli razím do Litic na Lutic run, překážkový závod.
Je zima a když nás naženou po 100m hned plavat v řece, tak si říkám o
debilech. Nakonec jsme v té řece 4x. A ač ze začátku hodně bloudím a
přijdu tak o první místo(když se díky tomu dostanu na poslední místo), tak
nakonec ztrátu doháním a končím na pěkném 3.místě z cca 60ky závodníků.

Víkend na to je opět náročný a to když si v sobotu ráno
zaběhnu běh Borským parkem, kde se trápím, a pak se hned přesouvám do Záluží na
to, abych pořádal další ročník Forestovy šestky. Tedy celou sobotu lítání,
celou neděli lítání a do toho si zaběhnu závod, abych po závodě zase skoro celé
odpoledne uklízel. Na výsledek opět nehraju. Jde o to aby se to povedlo, a já
doufám že se povedlo a bylo nás tu už 218 závodníků J

Bohužel ten den dělám i zásadní chybu, když si zapomenu
vložku do levé boty a od té doby si vypracuji pěkný zánět šlachy pod kotníkem
se kterým marodím nakonec docela dost dlouho L

No nic, stejně jedu další sobotu do Českého lesa abych si
zaběhl závod na 11km Kilpi TRC, kde končím na pěkném třetím místě.

V pátek 28.10. pořádám první ročník duatlonu pro 20
statečných. Většina jsou kamarádi, tedy super atmoška a zazávodili jsme si na
cca 9km běhu a 35km kola. Já končím šestý.

Tímto závodem si plním svůj cíl, je totiž 52 v sezóně

LISTOPAD

Následuje předlouhá pauza, kdy nemohu běhat kvůli zánětu v noze,
který je už neúnosný.  Tak aspoň plavu v bazénu
s piškotem.. Za listopad ani jeden závod L

PROSINEC

Poprvé zkouším nohu až na běhu o Mikulášovu berlu v Plzni
Liticích. Ale je to utrpení, i díky asi mínus 6 stupním, i díky tomu, že
přijedu na start minutu před závodem J

V prosinci si ještě zaběhnu charitativní běh v centru
Plzně, také vánoční běh v Borském parku.

Také si dám 26.12. běh pod Černou věží v Klatovech, kde
na to jdu s kocovinou a tedy výkon tragický a málem tam vracím na dlažbu
své 2 lahve zelené a 10 piv J

Rok zakončuji Silvestrovským během v Borském parku, kde
si se všemi potřeseme rukou, popřejeme si hodně zdravíčka, což jako sporťáci
potřebujeme, a už se jdeme opít každý do svých domovů :-)

Rok 2016 byl pro mě určitě zlomový..  a takové je to v číslech


rok 2011 a moje první 10ka a v cíli s Katkou

2011 a první seznámení s triatlonem, a vlastně i jakýmkoliv vytrvalostním sportem.

rok 2011 a mé sjezdové počínání




 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 

2015


 
swim
 

 

118km


 

 

bike


 

 

2366km


 

 

run


 

 

1097,3km


 

 

ostatní


 

 

91 tréninků


 

 

Celkem


 

 

352 tréninků


 

 

Celkem


 

 

379 hodin


 

 

Celkem


 

 

 36 závodů


 

 

Celkem


 

 

2014


 

 

swim


 

 

60km


 

 

bike


 

 

1457km


 

 

run


 

 

664,1km


 

 

ostatní


 

 

128 tréninků


 

 

Celkem


 

 

302 tréninků


 

 

Celkem


 

 

329 hodin


 

 

Celkem


 

 

 23 závodů


 

 

Celkem


 

 

2013


 

 

swim


 

 

8km


 

 

bike


 

 



 

 

run


 

 

357km


 

 

ostatní


 

 

82 tréninků


 

 

Celkem


 

 

229 tréninků


 

 

Celkem


 

 

 4 závody


 

 

Celkem


 

 

2013


 

 

Celkem


 

 

 3 závody