F2 duatlon 2017

Duatlon jsem poprvé pořádal loni na podzim. Byla to tedy
druhá zkušenost a je jisté že je neustále co zlepšovat.

Nicméně po měsíci příprav na F6 jsem byl vycucanej jako
citrón a tak jsem už nic nehrotil... To že byl omezený počet jen na 50 závodníků
tomu jen prospělo...

V týdnu jen natisknout startovní čísla, vytisknout
mapníky na kolo vše ostatní tak nějak je.

Nechal jsem taky svařit od taťky další stojany na kola, tedy
teď už jich máme hodně.

Tedy sobotu už ani neřeším a místo přípravám jí směřuji
k sportu/zábavě, kdy jdeme na pivní běh v Plzni u Pechtů.

Tedy 5 piv na trati, 5 piv v cíli a je z toho
veselo.  A vhledem k tomu, že se
trať kola měla značit v pátek, ale to pršelo, tak musíme v sobotu
odpoledne. Naštěstí opět můj fajn taťka mi dělá řidiče a značíme trať kola
spolu. Já si pak sám po večeru označím ještě trať běhu. Napeču bábovku a
pudinky, nakoupím a o půl noci šup na kutě.

Ráno v 7hod na nohy a šup připravit zázemí. Stojany na
kola, stany, označit první běh. Holky mezitím vaří čaj a připravujou ostatní
věci okolo.

Za chvíli se nám už sjíždí v Záluží první lidičky
chtivý závodění. Prezentace, popsat je fixem a před startem krátká rozprava.
Přeci jen pár lidí u nás ještě nebylo, a to ani na F6, tedy musím je varovat,
že běhat ke hřbitovu se nevyplácí :-) Ale když to pochopil už i Johny, tak to
už musí každej :-) :-)

Startuje se po půl minutových intervalech s tím, že
nejdřív na to jdou holky, pak kluci. A nejdříve se snažíme od "nejslabších" po
ty největší zabijáky. Samozřejmě s tím, že nejdřív na to jde moje Olu a
celé to uzavírám já :-)

Já sice nejsem rychlík, ale zase jsem vzadu proto, abych
podpořil ty co jedou třeba na MTB a nebo kdyby nějaká holka třeba píchla kolo,
tak bych samozřejmě slezl a kolo bych jí pomohl opravit. Nevím jak ostatní
holky, ale moje Olu rozhodně duši vyměnit neumí...

Úderem půl jedenácté vybíhá na první 2km běh Olu a celé to
startuje. Za 25 minut na to jdu jako poslední já a to ještě trochu se
zpožděním, protože se nám na místě hlásí dva kluci a na mě jaksi
v programu na časomíru není připraveno políčko. A tak mi Tomáš Friedl,
který vybíhal přede mnou celkem solidně utekl. Je fajn když na kole máte aspoň
někoho na dohled, tak tedy rychlé depo a šup na to. První 2km běhu za 07:42, o
10 sekund rychleji než na podzim.

Bohužel ale dlouhou dobu se mi daří nikoho dostihnout. A tak
si polovinu kola šlapu osamocen. Až nahoře nad Všerubama dojíždím prvního
chlapa, a pak zase na dlouho nic.

Ono v tom delším rozbitým kopci na Hubenov stejně o nic
stát. Tady je člověk rád že se vyhejbá dírám a že jich je...

Na Hubenově už je člověk nahoře, teď už člověk ví, že pojede
maximálně z kopce nebo rovinu. Tedy slítnout kopec dolů do Bělé a už to
valit zpátky na Plzeň co to jde... cestou už pár lidí potkávám a  každého se snažím trochu podpořit. Většinou
jsou to holky na horáku a nebo lojza Víťa Dvořák. Tenhle kluk se nepodporuje.
Na toho houknu - šlapej špekoune a pak mu odjedu, abych neslyšel ty jeho kecy J  Kolo nakonec 1:10, což je zlepšení o 7 minut
oproti podzimu. Super. A teď na běh...

Rychle zahodit kolo a helmu, nazout kecky a šup na trať F6.

Na podzim jsem dal tenhle závod za cca 1:58 a vzhledem
k tomu že kolo šlo teď celkem dobře, tak si dávám za cíl pod 1:50. Na běhu
nejdřív předbíhám pár duší (Olu, David a Olivka), a pak klasicky trochu
rozhazuje náš kopeček, kde dobíhám Palačinku, která má křeče. Tak mu radím ať
běží pozadu a ukazuju mu to :-)
No za 200metrů, naštěstí za zatáčkou aby mě neviděl mě chytá křeč taky :-)
Tak zastavím, protáhnu a běžím dál.. je vedro že i triko spod triatlonky si
sundavám abych se neuvařil.

Ke konci ještě zkouším zrychlovat, abych se pod tu 1:50
vešel. Nakonec je z toho 1:49:23. Za mě spokojenost. Zlepšení za 5 měsíců
o 8 minut je fajn, obzvlášť když vím že jsou stále ještě rezervy...

V cíli vypsat diplomy, nasadit každému účastnickou
medaili, udělat nezbytný fotečky a dát si něco dobrého do bříška... buchty chutnali,
pomeranče taky, po base piva se slehla zem, že jsem musel vyndat i Olu dvandu :-)

Lidičky vypadali spokojeně, což mě jenom těší, i mi dost
lidí po závodě psalo že to bylo super, tedy to je to co mi dává sílu to dělat
dál..

Je tedy fakt, že po F6 a hned následně F2 jsem vycuclej ale
pár dní a ono to bude dobré :-)

V červnu bude dvojzávod v podobě F14 běhu a
premiérově F3 triatlonu.